Zondag 21 mei 2023

21 mei 2023 - Grobbendonk, België

Er was geen fietsenstalling , dus de fietsen hebben gezellig bij ons op de kamer gestaan. Gelukkig was de lift groot genoeg.

Warme dag voorspeld met in deze streek code geel voor onweer in de namiddag

Zijwind windkracht 3.

De eerste 50 kilometer was mooi,  veelal de Vlaanderen route.  Zalig door t bos.  De zon gefilterd door de bladeren, de geuren van groen, het geluid van de krekels en de  babbelende toerrijders.  Ondertussen was de temperatuur flink gestegen.  De laatste 40 kilometer was bij het Albert kanaal en dat bracht verkoeling. Wel dikwijls af t jaagpad om industrie te omzeilen.

Nu in hotel waar restaurant dicht is, maar gelukkig een barmenu met pasta.  En blonde Leffe van t vat. Dat maakt ook veel goed.

1. Jacqueline:
    21 mei 2023
    Proost! Een welverdiende pint. Wij hebben op Walcheren gefietst. Een koude Noorder wind kracht 4. Mooi hier. Nog even en het zit er voor jullie weer op. Geniet er nog van.
  2. Ingrid:
    Amai, wat een indrukwekkende kaart is dit! Mooie lus gefietst!
    Morgen thuis, ook weer lekker maar ik ga jullie verhalen missen.
    Wij hebben vandaag ook gefietst, zoals Jacqueline al vertelde, wat woei maar zonnig en droog.
    Voor morgen een veilige laatste dit.
  3. Marlies:
    Oost West thuis best.
    Fantastische reis gehad maar ook weer fijn om thuis te zijn.
    Proost
  4. Carla:
    21 mei 2023
    Geniet morgen nog lekker van jullie laatste tochtje huiswaarts.