20 mei 2022 - Mérignac, Frankrijk

En zo zijn we al aan onze laatste fietsdag van deze vakantie

Eerder dan verwacht, maar het zij zo.

We vertrokken op tijd bij onze herberg. Af en toe heb je iets bijzonders, Deze was bijzonder in positieve zin. Om half acht was het al 20 graden, maar daar bleef t gelukkig ook lange tijd bij. Klimmen en dalen over smalle weggetjes en slaperige dorpjes. Harder werken maar toch heeft het mijn voorkeur. Na 20 kilometer kwamen we op een voormalig spoorbaantje. Wat een verassing. Langs de wijngaarden, door de bossen en afgewisseld met af en toe wat graan of een koe. Het vals plat vind ik zo niks, maar de laatste 20 kilometer gingen vrolijk naar beneden. Kijk, dat vind ik dan weer wel leuk. De 15 kilometer door Bordeaux waren minder relaxt. Wat een gedoe om bij het parkeerterrein van de luchthaven te komen. Fietsen op de auto. Die startte direct, helaas wel een deukje en op naar ons hotel. Gedoucht en broodjes ed gekocht voor morgen. Nog even lekker gegeten en nu gaan slapen. Vannacht vertrekken we als we wakker worden.

Het was een mooie reis. Vooral de natuur van Spanje heeft indruk gemaakt, ook de vroege wandeling door Carcassonne zal ik niet snel vergeten.

Morgen thuis, ook weer leuk.

1. Anne:
    Jippie!
  2. Ingrid:
    20 mei 2022
    Afscheid van weer een bijzondere fietsvakantie. Weer een pak mooie herinneringen.
    Een veilige thuisreis morgen.
    Lekker weer in je eigen bedje.
  3. Jacqueline:
    20 mei 2022
    Fijn dat alles goed verlopen is. Weer een fietservaring rijker.
    Goede terugreis.
    Bedankt dat we mochten meegenieten.
  4. Wendy:
    21 mei 2022
    Welkom thuis!!! En dank voor het mee mogen genieten.