Vrijdag de 13e mei 2022

13 mei 2022 - Figueres, Spanje

Om 7 uur naar de trein.

Geen probleem, we konden mee tot Castellón. O ja en de trein vertrok over 3 minuten.

Fietsen trappen op en af gesleurd. Met behulp van securiteit en passagier en we zaten. Dit soort mazzeltjes hadden we de hele dag eigenlijk. Vriendelijke, behulpzame treinmedewerkers en zo kwamen we terecht in Figueres. Mooie treinreizen gehad, soms vlak langs het water en de andere kant de bergen. Ik denk dat we wel wat vreemd zijn, dat we onze eindbestemming pas in de trein beslissen, maar het loopt zoals t loopt.

6 jaar geleden waren we ook in Figueres, maar dan vanaf t noorden. Toen waren we 10 minuten te laat voor t Dali museum, nu een half uur. Zullen we nog eens terug moeten komen.

Mijn eerste sangria deze vakantie gedronken, laatste Spaanse kans, want morgen gaan we de Pyreneeën over. Als het goed is over dezelfde pas als toen.

We denken dat Robbie kan klimmen zonder aan t zuurstof te moeten, dus we gaan gewoon proberen.

1. Ingrid:
    13 mei 2022
    Wat zijn jullie bikkels! Sodeju, opgeven staat niet in jullie woordenboek he! Knap hoor
    Pittig ritje morgen. Veel succes en pas goed op elkaar.
  2. Ilse:
    14 mei 2022
    Mmm Sangria , ik ben er ook aan toe !
  3. Camiel de Schrijver:
    22 mei 2022
    Die treinreis is misschien nog iets voor dat televisie programma. Het heet o ja de naam valt mij bij een uur wel in.