Zondag 7 mei 2023

7 mei 2023

Het zou kort na de middag gaan regenen en dan proberen we meestal vroeg te vertrekken. Het ontbijt was zo goed en uitgebreid, we wilden de ontbijt dames niet ontgrieven. Al hebben we de champagne laten staan.

Eerst op zoek naar een kerk waar ik een kaarsje kon branden. Belofte maakt schuld.

Het weer was heerlijk van temperatuur en droog. We gingen verder langs de Bodensee,  nog een paar mooie plaatsjes en dan door Lindau. Zeer zeker de moeite. Hier hadden we onze koffie met zoetekoek stop en een paar broodjes voor onderweg. Vanaf hier begint onze Bodensee-Koningsee route. De verkoopster van t boekje had al gewaarschuwd voor de zwaarte. Her is inderdaad werken voor elke meter.  Steil omhoog,  maar ook ontiegelijk steil omlaag. De temperatuur was ook direct 5 graden hoger en 25plus. Maar mooi, amai. Een stijve nek van t ronddraaien.  Veel fietsers op de pad, weekend en mooi weer.

Aangekomen bij t hotel (gisterenavond online rechtsreeks gereserveerd), bleek t dicht.  T zag er ook eigenlijk niet uit. Even gebeld en duidelijk gemaakt dat we voor de deur stonden.  Er werd direct open gedaan. Binnen zag t er vernieuwd uit, ook de kamer was groot en keurig.

Niet altijd oordelen op de buitenkant blijkt maar weer.

We hebben kaartjes besteld voor Neuschweinstein voor dinsdag achtermiddag. Favoriet kasteel blijkbaar.

Nu luisteren we naar t onweer, kan maar gebeurd zijn.

1. Ingrid:
    7 mei 2023
    Was weer een super-fietsdag zo te lezen.
    Prachtige foto’s.
  2. Alex Hendriks:
    7 mei 2023
    Nou Linda mooie beleving weer en ook hier in het heilige land kun je trots op je meiden (Dian en Brigitte) zijn, prima huiskamerconcert met veel belangstelling achter de rug zeker voor herhaling vatbaar en als je dit leest zal er wel een pak last van je schouders afvallen en krijg je in de bergen vleugels dat wilde ik jouw niet onthouden nogveel reisplezier e ook groetjes aan Robbie.
  3. Willemien:
    10 mei 2023
    We hebben je inderdaad gemist in 't Heilig land. Was geweldige dag, heel leuk en lekker druk. Nie normaal op 't durp.
    Fietse weer en op naar je volgende verhaal