30 april 2022 - Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk

Om 7 uur sochtends zaten we bij de plaatselijke bakker aan onze koffie en broodje, toen we gezelschap kregen van twee andere fietsers. Net afgezet met de fietsbus, zij gingen via de kust terug naar Nederland. Een gezellige klets en dag. Was het eerste stuk lekker vlak door het bos. Daarna werd het meer en meer bebouwd. Rotonde, over de weg. Het schiet niet op maar het is wel leuk. Je hebt wat te zien. In Biarritz zouden we beslissen waar we een hotel gingen zoeken. We besloten door te fietsen naar saint Jean de luz. Was het voor de middag bewolkt, middags scheen de zon en steeg de temperatuur.
in een ver verleden hebben we wel eens in deze buurt vakantie gevierd en maakten we een uitstap naar Biarritz. Een mooie stad maar veel hoogteverschillen. Er kwamen toen een paar vakantiefietsers voorbij...sukkelaars, dacht ik, waar begin je aan. Om eerlijk te zijn heb ik dat vandaag ook een paar keer over mezelf gedacht. Mooie uitzichten maar wel verschillende keren van de fiets gemoeten, omhoog en omlaag. Het luie zweet is er wel uit.

Een hotel bij het centrum gevonden en nog even de stad in. Leuke stad, veel mooie oude gebouwen en pleintjes met platanen en volop terrasjes...maar geen eten op een voor ons normale tijd. Op die ene foto zie je Pyreneeën, top in de mist.

Knie houdt zich redelijk.

1. Ingrid:
    30 april 2022
    Grappig dat je vroeger zo over andere fietsers dacht (komt bekend voor) maar eenmaal besmet met het virus kom je er ook niet meer vanaf.
    Groet van een andere sukkelaar🚵🏼‍♀️
  2. Carla:
    30 april 2022
    Pyreneeën al in zicht, lekker bezig!
    Er zitten prachtige foto’s bij.
    Jaloers op de sukkelaars hoor😜

Gelukkig redelijk met je knie, volhouden zo, en veel fietsplezier
  3. Willemien:
    1 mei 2022
    Ziet er prachtig uit, de eerste dagen zitten erop. Doe het je niet na🚲🚲
    Veel plezier en sterkte met het knietje, anders eens proberen te koelen 's avonds. Wil ook nog wel eens deugd doen. Groetjes 🤗