Donderdag 4 mei 2023

4 mei 2023 - Tennenbronn, Duitsland

Wat een gesukkel om de stad uit te geraken. Gewoon vol goede moed 3 kilometer de verkeerde richting uit. Het heeft een uur geduurd voor we de stad uit waren en dan wel de goede richting.

Het ene mooie stadje na t andere. Mooie huizen en pleintjes,  maar je kunt niet overal koffie drinken en zoete koeken eten. Ook de omgeving is prachtig.

Genoeg te zien. Ik zal zo een aantal foto's plaatsen,  die spreken voor zich.

Het was droog en warm vandaag. Mijn fietsweer gaf 33 graden aan, maar die is wel meer enthousiast.

De laatste 8 kilometers waren nog behoorlijk klimmen, en dat na zo'n lange dag.

Nu dus voor pampus. Drust.

1. Jacqueline:
    4 mei 2023
    Wat kan dat toch een gesukkel zijn om een stad uit te komen. Fijn dat jullie verder een mooie fietsdag hebben gehad. En gelukkig geen last van je val van gisteren. Slaap lekker.
  2. Ingrid:
    4 mei 2023
    Opstart in de ochtend kan zo bepalend zijn, denk je even snel te starten, krijg je dit! Maar, het komt altijd weer goed.
    En die koffie met zoete koeken is heerlijk maar wat je zegt, af en toe eens lekker doorrijden, het. Het moet lekker blijven hè
    Ook vandaag hier mooi weer dus er met de fiets op uit; kwamen jullie veel bakkers tegen……. Wij dus echt geen!
  3. Ilse:
    5 mei 2023
    De huizen zijn echt prachtig mooi. Een compleet andere bouwstijl als de onze. En die kruising .......... ik snap dat jullie er even voor moesten gaan zitten. Geniet van de prachtige omgeving, echt heel mooi.